



A tapintás garanciával a jogszabályban biztosított 14 napos elállási határidő helyett mi
30 napos elállást biztosítunk Vásárlóink részére! ♥
Amennyiben visszaküldöd a termék számunkra akkor
CSAK és KIZÁRÓLAG a GLS-el visszaküldött csomagokért vállalunk felelősséget.
MPL (Posta) csomagot NE küldjetek nekünk mert 10-ből 9 eltűnik, így nem tujduk visszatéríteni számodra a termék árát.
Az Outletes termékeket nem tudjuk se vissza venni se cserélni.
Ez minden terméknél külön fel van tüntetve!
2 féle termékcsere lebonyolítás közül választhatsz
1. Van cserecsomag szolgáltatásunk.
Ez esetben elküldjük a kért csere terméket, melynek kézbesítésekor a GLS futár egy úttal a visszaküldendő csomagodat is átveszi.
Az egyszerűbb és kedvezőbb költségű oda-vissza csomag szolgáltatás díja: 2.490 - Ft, amit a futárnak kell fizetni.
2. GLS elhozza tőled a csomagot
Amennyiben el szeretnél állni a vásárlástól akkor tudunk hozzád GLS-t küldeni aki elhozza a csomagot.
Ennek a díja 1.490 Forint, amit levonunk a visszatérítendő összegből.
Használd a GLS eseti megbízás lehetőséget ha magad szeretnéd intézni:
Ide kattintva átirányítunk a GLS oldalára.
Ha eldöntötted, hogyan szeretnéd intézni a cserét/elállást akkor, tölts ki ezt a nyomtatványt:
Garanciális feltételek
Lehet-e utólagos elállási joggal élni?
A 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 20.§-a alapján minden fogyasztónak joga van 14 napon belül indoklás nélkül elállni a rendeléstől.
(Fogyasztónak a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül.)
Tájékoztatjuk Vásárlóinkat, hogy a hivatkozott kormányrendeletben szabályozott elállási jogot jogi személyek részére is biztosítjuk, ugyanakkor jogi személynek minősülő Vásárló elállása esetén a termék ellenértékének 20%-kal csökkentett összegét áll módunkban visszafizetni jogi személynek minősülő Vásárló részére.