Csere/Garancia/Elállás

A tapintás garanciával a jogszabályban biztosított 14 napos elállási határidő helyett mi
30 napos elállást biztosítunk Vásárlóink részére!

Amennyiben visszaküldöd a termék számunkra akkor CSAK és KIZÁRÓLAG a GLS-el visszaküldött csomagokért vállalunk felelősséget.
MPL (Posta) csomagot NE küldjetek nekünk mert 10-ből 9 eltűnik, így nem tujduk visszatéríteni számodra a termék árát.

Használd a GLS eseti megbízás lehetőséget:
Ide kattintva átirányítunk a GLS oldalára.

Az Outletes termékeket nem tudjuk se vissza venni se cserélni.
Ez minden terméknél külön fel van tüntetve!


2 féle termékcsere lebonyolítás közül választhatsz
 

1. Van cserecsomag szolgáltatásunk.
Ez esetben elküldjük a kért csere terméket, melynek kézbesítésekor a GLS futár egy úttal a visszaküldendő csomagodat is átveszi.
Az egyszerűbb és kedvezőbb költségű oda-vissza csomag szolgáltatás díja: 2.490 - Ft, amit a futárnak kell fizetni.

 

2. A postázási költségek elkerülése érdekében a csere kereskedésünkben személyesen is intézhető,ehhez azonban előzetes egyeztetés szükséges.  

 

Ha eldöntötted, hogyan szeretnéd intézni a cserét akkor, tölts ki ezt a nyomtatványt:

 

Garanciális feltételek

Jótállás, Garancia

 

Lehet-e utólagos elállási joggal élni?

A 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 20.§-a alapján minden fogyasztónak joga van 14 napon belül indoklás nélkül elállni a rendeléstől.
(Fogyasztónak a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül.)

Tájékoztatjuk Vásárlóinkat, hogy a hivatkozott kormányrendeletben szabályozott elállási jogot jogi személyek részére is biztosítjuk, ugyanakkor jogi személynek minősülő Vásárló elállása esetén a termék ellenértékének 20%-kal csökkentett összegét áll módunkban visszafizetni jogi személynek minősülő Vásárló részére.


A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ez az összes olyan esetre vonatkozik, amikor a terméket nem a saját igényeitek alapján készítjük el (üres póló rendelése esetén). Azonban a személyre szabott termékek esetén a Fv.T. 5. §-ának (c) értelmében a vevő nem gyakorolhatja elállási jogát. Ennek egészen egyszerű oka van, a saját igényeiteknek megfelelően kialakított termékek a továbbiakban már nem továbbértékesíthetőek. A további problémák és félreértések elkerülése érdekében mindenkit megkérünk, hogy nagyobb rendelések leadása előtt, egy próbarendelés formájában győződjetek meg a helyes méretekről és színekről. Ezzel elkerülhető, hogy szennyezzük a környezetünket egy sor feleslegesen legyártott pólóval.
*A 30 napos pénz visszafizetési garancia csak és kizárólag természetes személyek részére szól, akik nem rendeltek szitázott vagy hímeztetett egyedi terméket, valamint nem lett használva, vagy kimosva a termék. (B2C)
Egyéb nem természetes személy esetén a mindenkori ÁSZF érvényesül. (Cég esetén nincs elállási lehetőség teljesítés után.)
Mi van akkor ha hibás terméket kaptam kézhez?
A gondos ellenőrzés ellenére ritkán előfordulhat, hogy hibás termék kerül kiszállításra. Ilyen esetekben, ha a minőségi hiányosságért az Üres póló.hu a felelős, a termékeket minden további nélkül kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat. A visszaküldés következtében keletkező szállítási költségeket teljes egészében átvállaljuk. Ettől függetlenül a terméket bérmentesítve küldjétek vissza hozzánk, aminek a költségeit utólag megtérítjük. Megkérünk titeket, hogy értesítés nélkül ne küldjetek vissza terméket, előbb közöljétek velünk a hiba jellegét és a rendelés tranzakciószámát e-mail formájában az itt látható címen: info@urespolo.hu  Ezt követően a szerviz munkatársai azonnal felveszik veletek a kapcsolatot.
 

 

Dokumentum helye