Fruit of the Loom

Fruit of the Loom, Amerika cég, Európai méret számozás.

65 féle szín. S-től 5XL méret elérhető.
Főbb kategóriák: Fruit of the Loom rövid ujjú póló, galléros póló, pulóver, nadrág, zokni, alsónemű.
Vastagság növekvő sorrendben: Original, Iconic, Valueweight, Heavy, Super Premium, Ringspun Premium
Van finom tapintású pamut valamint a normál erősebb szövésű is.
A Fruit of the Loom márkára jellemző a kényelem és a prémium minőség.

A Fruit of the Loom a maga 160 éves történetével a legmegbízhatóbb és elismertebb márkák közé tartozik a ruházati iparágban. A márka jó minőségével és kiváló dizájnjával készült termékeinek kategóriáját képviseli.

A Fruit of the Loom széles választékot kínál minden korosztály számára, legyen az férfi, női, fiú vagy lány.

 

Fruit of the Loom egy olyan vállalat, amely világszerte ismert és elismert a magas minőségű ruházati termékeiről. A cég hosszú múltra tekint vissza, és számos generáció számára kínál megbízható és kényelmes ruházatot. A márkát az egyedülálló tervezési stílusai, innovációi és széles kínálatai teszik kiemelkedővé a piacokon.

 

A vállalat gyökerei egészen 1851-ig nyúlnak vissza, amikor a vállalatot Rhode Islanden alapították. Kezdetben a Fruit of the Loom főként ingeket és blúzokat gyártott, de hamarosan bővítette termékskáláját, hogy megfeleljen az ügyfelek igényeinek és a divattrendeknek. A vállalat neve gyorsan elterjedt az Egyesült Államokban, majd kiterjedt az egész világra.

 

A Fruit of the Loom kiemelkedik a minőségben és a kényelemben, amit termékei nyújtanak. A vállalat nagy hangsúlyt fektet a kiváló minőségű anyagok kiválasztására és a gondos tervezésre. Ezáltal a vásárlók megbízhatnak abban, hogy a Fruit of the Loom termékei tartósak és kényelmesek lesznek, így hosszú ideig élvezhetik azokat.

 

A Fruit of the Loom széles kínálata magában foglalja az alapvető női, férfi és gyermekruházatot, beleértve pólókat, pulóvereket, alsóneműket és sportruházatot is. Azonban a vállalat folyamatosan fejleszti és kibővíti termékpalettáját, hogy lépést tartson a divattrendekkel és az ügyfelek igényeivel.

 

Az egyik kiemelkedő jellemzője a Fruit of the Loom márkának az az elkötelezettsége a fenntarthatóság iránt. A vállalat folyamatosan dolgozik azon, hogy csökkentse környezeti lábnyomát, és támogassa a fenntartható gyártási és anyagbeszerzési gyakorlatokat. Ez a környezetbarát szemléletmód tovább erősíti a márka vonzerejét azok számára, akik fontosnak tartják a környezeti fenntarthatóságot.

 

A Fruit of the Loom nemcsak a minőségi ruházat szállítója, hanem aktívan részt vesz a társadalmi felelősségvállalásban is. A vállalat támogatja különböző jótékonysági kezdeményezéseket, amelyek segítik a rászorulókat és hozzájárulnak a közösségek fejlődéséhez.

 

Összességében a Fruit of the Loom egy olyan márka, amelyet a minőség, a kényelem és a fenntarthatóság iránti elkötelezettség jellemez. A vállalat hosszú évek óta szilárd alapokon áll, és továbbra is széles termékskálájával és innovációival hozzájárul a divatipar és a ruházati ipar fejlődéséhez. A Fruit of the Loom a vásárlók számára egy olyan márka, amely nem csupán ruhákat kínál, hanem értékeket és hagyományokat is, amelyekkel az emberek azonosulhatnak és megbízhatnak.

Tovább
 

A főbb kategóriák: rövid ujjú póló, galléros póló, pulóver, nadrág, zokni, alsónemű.
A vastagság növekvő sorrendben: Original, Iconic, Valueweight, Heavy, Super Premium, Ringspun Premium

Van finom tapintású pamut valamint a normál erősebb szövésű is.
A Fruit of the Loom márkára jellemző a kényelmet és a prémium minőség.

Női, férfi és gyerek termékek széles választéka megtalálható nálunk.

A Fruit of the Loom márka 1851-ben alakult Benjamin testvérek és Robert Knight, aki egy textilmalmot tulajdonított a Warwick-ben, Rhode Island-ben. A cég finom minőségű szöveteket gyártott. A népszerű gyümölcslogó akkor született meg, amikor a testvérek látták, hogy egy kereskedő lánya képeket festett almairól az anyagon. Ennek eredményeképpen az első logót 1871-ben hozták létre és regisztrálják.

A textilipar azonban megváltozott az 1800-as évek végén és az 1900-as évek elején, mivel egyre kevesebb ember érdekelte a textíliák megvásárlását saját ruhák varrása érdekében. Ehelyett az iparág lassan elkezdett áttérni a premade ruházatra, és 1928-ban a cég kezdte engedélyezni a márkáját a premade ruházati gyártók számára.

  • Első osztályú minőség, Marokkói pamut az alapanyag.
  • Különböző vastagságú trikó, póló, galléros póló, pulóver.

Szövegrészlet innen: http://blog.biztoshozam.hu/warren-buffet-befektetesei-7-resz-fruit-of-the-loom-avagy-a-minosegi-de-olcsobb-ruhazatra-meg-mindig-szukseg-van/

Tovább